....

Usch nu börjar det bli jobbigt att jobba. Jobbigt att sitta för då blir man så ihoptryckt så man knappt kan andas, stå är med jobbigt för det blir typ tugnt i benen direkt och gå ska vi inte prata om!
Men men, är ju inte sååå lång tid kvar nu ; )
39 dagar enligt familjelivs uträknare.

Jobbar hela den här helgen med. 12-19 båda dagarna, inget vidare. Speciellt inte nu när man sitter hemma och väntar på att börja, då är det som tråkigast.

Ikväll ska vi åka och köpa en begagnad fast helt ny babysitter. Dom hade köpt den men aldrig använt den för att barnet inte gillade att ligga i den, kanske inte min heller kommer att göra. Men då har jag ju köpt den billigt iaf, 250 kr istället för 600.

Verkar som att vi ska skriva papper på vårat hus på tisdag. Känns både bra och lustigt, kul och jobbigt. Isåfall blir tillträdesdagen till nya huset 1 oktober. 1 vecka innan det är sagt att bebisen ska komma.
Alla på mitt jobb tror att jag ska få för tidigt, bara därför kommer jag säkert få gå full tid över.

Imorgon efter våra jobb så ska vi åka in till Linköping och försöka hitta en present till Isak, Oskars lillebror som blir 18 år på onsdag. Köpa lite smågrejer på ikea med tror jag.
Känns som det vore bra att ha allt hemma och klart nu, OM det skulle hända nåt.

Nehe..nu ska jag gå och diska. Längtar tills jag har ett nytt kök med en diskmaskin i!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni flytta :)?

2009-08-30 @ 12:42:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Jossan

har ni fått huset sålt?? va kul i så fall. :)har ni pratat me en granne om katten?

2009-08-30 @ 18:16:20
URL: http://thejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0