:)

Hittade en present idag iallafall. Och lite annat haha. Inte så svårt.
Var inne på babyproffsen och då hittade jag ett set kläder och en filt :)
Och inne på ikea blev det skötbädd med överdrag till och lite lakan.

Babysittern såg verkligen helt ny ut! Så det var bra.

Imorgon är jag ledig och det ska bli skönt, men samtidigt lite långtråkigt.
Men klockan 17 är det föräldraträff för första gången. Får vi se hur det är :)
Oskar är inte sådär kanonsugen, men med har han sagt att han ska iallafall.

Sen vid 19.30 imorrn så blir inte längre vårat hus vårat. Om dom inte ångrat sig ;)

Nee, nu ska jag nog gå och sova. Börjat få gå upp om nätterna nu, tråkigt när toan är på andra våningen.
Meeeen...om en timme är det bara 37 dagar kvar!
Inte för att jag inte kommer få gå upp på nätterna sen, men jag slipper iallafall springa upp till toan och slipper ha en mage ivägen när jag ska sova.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej tjejen! =)

Millie är jättefint =)

Så har alltså kollat upp så att de blir en flicka, vad mysigt att redan veta om det.. Har ni köpt barnvagn & sådant osså?

Njae, inte direkt. Madde Rydqvist har osså flyttat ner till Skåne, till Kävlinge osså faktiskt. Men vi har inte träffats nånting än.. Annars pratar jag inte med någon. Du då? Har du ngn hotmail, så kanske vi kan maila där? Kram

2009-09-01 @ 08:08:26
URL: http://fiagurl.blogg.se/
Postat av: Jossan

ja kan absolut va barnvakt. :) Kanske kan hjälpa till o bära saker me om de skulle behövas. men hoppas affären går igenom nu då. :)

2009-09-01 @ 09:12:00
URL: http://thejossan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är du inne på facebook ofta?

Jag mejlar & svarar dig där ist =P

2009-09-01 @ 19:52:37
URL: http://fiagurl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, vilken otur då =)

Jag har redan skickat iväg ett mail på Facebook..

Kan du inte försöka? =)

2009-09-02 @ 06:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0