Helgen avklarad

Jobbade hela helgen, det är inget kul alls men nu är det inte många helger kvar att jobba =)
Jobbar helgen som kommer nu med, men sen är det högst 2 st kvar! Känns overkligt, men skönt.

I lördagskväll så var Ante, Malin, Emelie, Rikard och Jossan här och vi såg filmen Taken, den var riktigt bra och det var kul att umgås lite =)
Och igår efter jobbet så åkte jag till Malexander där Oskar redan var hos sina föräldrar. Dom hade inte sett mig på ett tag och tyckte jag hade fått en stor mage.
Är ju bara 6 veckor kvar nu! Tycker tiden gått väldigt fort om man tänker tillbaka.

Idag köpte jag en amningskudde och ett tummen babygym. Man köper nog alldeles för mycket grejer, hon kommer säkert inte vilja ha nåt av det sen haha.
Sen var jag förbi hos mina föräldrar där även min syster o hennes lille Theo var. Känns så overkligt att man själv ska ha en sån där liten snart.


            Innan...                                          ...och nu
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0