Lön, lugg, Linköping och ont i magen.

Blev visst en lugg, klippte mig själv i tisdags. Hehe, det blev rätt okej.

Lönen var bra och nu ska jag åka till Linköping och försöka hitta en amningsbh, ett amningslinne och ja.. Behövs nog en hel del mer.

Imorgon så blir det lite firande på kvällen. Oskar och jag har årsdag, Calle och Emilie ska fira sin årsdag eftersom hon är borta när den infaller och så ska vi "fira" eller vad man nu kallar det att Emilie ska åka på tisdag. Snarare sörja kanske, hon ska ju vara borta på Kanarieöarna ända fram tills lucia. När hon kommer hem ska vi fira! =)

Usch igår på jobbet hade jag så himla ont i magen, hade sammandragningar heeela tiden och dom gjorde för första gången ont. Kanske kallas förvärkar då =S
Det var inget roligt iallafall. Satt där i kassan och ville bara lägga mig ner och sova. Blev bättre på eftermiddagen och idag är det lugnare. Men nu känns det verkligen trångt, magen är stenhård nästan jämt.

Nehe, nu ska jag åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0