Nähä..

Givetvis hade jag inte fått någon lönespec, ska då alltid vara problem för mig att få saker.
Alla mina kollegor fick sin i onsdags, torsdags. Stått kvar mina föräldrars adress, men där har den inte heller kommit.
Suck.. Jaja, får ju iofs se på kontot på torsdag.

Haha förresten vad lätt det blev att bestämma sig för hårfärg. Fick en kommentar om att jag definitivt skulle fortsätta att vara blond och så en annan om att det skulle va mörkbrunt.
Hmm.. Var nere och pratade med hon på annikens igår, hon tyckte jag skulle vänta med att göra nåt alls med håret tills jag fött. Tydligen så är det väldigt annorlunda när man är gravid.

Däremot funderar jag på om jag skulle klippa lugg eller inte....? Oskar säger alltid att han tycker jag passar bättre i det.
Men jag vet ju hur skönt det är nu när jag preeeecis kunnat sätta fast håret bakom örat igen.
Att man då aldrig kan vara nöjd med håret =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0