2 kort iallafall

Nu ska jag försöka lägga in några bilder :)

Oskar föräldrar har varit här idag.. Vi var ute och gick en lång sväng, skönt! Men sen åkte dom och hämtade Isak och då köpte dom pizza haha, så nyttig blev den långa promenaden. Millie gillar iallafall när det är folk här tror jag. :)

Ikväll har vi sett TRE filmer. Lite seg i huvet nu. Först var det sista Johan Falk filmen, jag känner mig lite småtrög jämt när jag ser dom för jag får fråga Oskar hela tiden. Men den var bra, när jag väl fattade ;)
Sen såg vi The Ugly Truth, trodde den skulle vara bättre men helt okej.
Sist såg vi nån rätt gammal svensk film, Nåt i kikaren. Inte bra haha. Både Oskar och jag brukar verkligen gilla svenska filmer, men njaa..
La Millie nere i sin säng vid 22 bara för att prova om det gick. Det verkar det ha gjort, hon sover fortfarande. Lite skönt att ligga själv i soffan.

Imorrn ska vi nog åka till Linköping :) Sen på tisdag är det äntligen dags för fotografering!! Ska bli kul, tror jag. Alltid lite nervös på nåt sätt inför sånt där. Efter fotograferingen ska vi åka till min syster med familj i Ödeshög. Se om vi kan spela lite spel denna gång.
Onsdag skulle vi nog handla lite mat inför nyår. Kommer nog bli kul på nyår!! :)
Även om vi är lite besvikna.... säger inget så har jag ingenting sagt.

Nej, nu några bilder, sen sängen :)


Oskar med Millie och jag med Theo, ingen ser så värst glad ut :P



Fem generationer hemma hos Oskars gammelmormor Britta :)


Nej, usch datorn är så himla seg nu så det blir inga fler bilder idag. Snart så ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha jasså.. nej jag kom på att jag kunde göra de för jag hade massa såna där bokstäver hemma..=D tyckte de blev lite snyggt..;-)

Ja jag kan höra av mig sen när vi varit..

Låter som du har fullt upp i veckan.. jag tänkte skickat ett medelande imorse för o frågat om du ville ses o gå ner till stan.. men kanske vi kan göra på onsdag då?

vad ska ni göra på nyår då??

kram

2009-12-28 @ 10:47:37
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0