ruggigt

Igår var Isabella och hennes Lucas här, det var trevligt. Stor hade han blivit, snart ett halvår ju! Tyckte jag helt plötsligt att Millie är ganska liten igen haha.
Sen kom Oskar hem och började sätta upp handtag i köket. Väldigt skönt, har varit ganska bökigt att få upp dom lversta lådorna.
På kvällen sen så plockade jag upp Madde och vi åkte ner en sväng till stan där det var långöppet. Båda Millie och Leia var hemma hos sina pappor. Kändes lite skumt, första gången jag var själv så, utan både Oskar o Millie sen hon kom. Fast lite skönt var det allt med. Kul o ses lite med :)

Idag är jag väldigt seg. Samtidigt som jag känner att jag skulle vilja hitta på nåt så vill jag samtidigt bara ligga i soffan under en filt hela dagen. Malins katt hade skadat sig lite eller nåt så jag kanske ska hjälpa henne till veterinären. Vi skulle höras vid ca 2.
Kanske skulle ge mig ut och gå en långrunda här, så fruktansvärt kallt bara. Fryser av bara tanken. Men Millie är så himla gnällig idag så jag kommer nog inte stå ut med att sitta inne. Bara kräks upp all mat och inget är bra nästan.

Nu ringde Malin, klockan 2 skulle jag hjälpa henne till veterinären.

Tror jag åker in till Mjölby och går, så kan jag köra en tvätt hos mamma o pappa sen med. Våran maskin funkar ju inte än, och tvätt blir det!!!

Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0