:(

Tisdagen blev en jättebra dag med Leia och Madde. Blev bjuden på korvstroganoff och ris, det var smaskens. Även om Millie givetvis skulle bli jättearg precis när vi skulle äta :P Men det gick över efter lite mat. Sen gick vi ner på stan en sväng, hittade som alltid lite. Fy vilken bortskämd dotter jag kommer få, är ju så kul att köpa små fina kläder. Kul med trevligt sällskap på stan :)
Sen gick jag med dom hem, plockade in mig och Millie i bilen och så bar det av mot vårdcentralen för läkarkontroll på bvc. Satt där och väntade..och väntade.. Till sist knackade jag på den andra sköterskans dörr och frågade. Då kollade hon i min sköterskan bok, då hade hon skrivit fel tid på min lapp. För i hennes bok stog det 15.45, och på min lapp hade hon skrivit 16.45. Tråkigt!! Försökte säga till den andra sköterskan att jag gärna skulle vilja veta vad hon väger, men då sa hon bara att dom skulle ringa dagen därpå.
Men inte ringde dom igår inte, och inte idag heller :( Måste ringa dom imorrnbitti, för jag vill ju dit innan jul!

Igår höll jag mig hemma, Millie blev jättearg på förmiddagen så blev tvungen att ge mig ut på en promenad. Fy säger jag bara, det var det kallaste jag vart med om på länge. Blåste som bara den och var hur halt som helst. Blev varm choklad och rostade mackor när jag kom in igen efter 1½ timme ute i kylan. Mys :) O Millie var så snäll sen resten av dagen, låg på mitt bröst i soffan framför tvn och sov och myste.
Sen kom Oskars pappa hit och dom hjälptes åt att lägga golvvärmen och så. Carina kom lite senare och dom åkte ganska snart efter hon kommit. Då åkte vi till City Gross, var tvungna att ha blöjor o mat till lille skrutt.

Idag var ingen rolig dag..eller ja först var det bra. Dom var här och gjöt klart golvet, det blev bra.
Sen kom mina föräldrar hit. Mamma skulle passa Millie när pappa körde mig till sjukhuset i Motala. Fick ju en tid på gyn där, eftersom jag FORTFARANDE inte läkt. :( Och vädret var ju inget kul att köra i, så ville inte ha med mig Millie. Gjorde ont som tusan bara han kollade lite försiktigt, fy! Och det såg tydligen inte ut att vilja läka. Så jag ska opereras på måndag. Aldrig hört talas om nån som behövt operera sig efter förlossning. Typiskt mig att råka ut för nåt sånt. :( Hoppas verkligen det blir bra sen iallafall.

Nu ska vi nog plocka in lite disk i maskinen och förbereda oss för sängen. Kunde inte somna förrns halv 2-2 inatt och var tvungen att gå upp halv 8 eftersom golvkillarna kom då. Så är skapligt trött!
Godnatt från oss :)

Ååh förresten, när jag kom hem från Motala och sa hej till Millie så sken hon upp hur mycket som helst och började tjuttra o greja. Så söt :) Då blir man lite varm inuti.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa..de är så kul att de händer saker..

o fort har de gått..=)

Ja de blev goda köttebullarna..

Nej men fy asså..=( va hemskt.. konstigt att de inte läkt asså.. har heller aldrig hört nåt liknande..

usch stackare..=( hoppas de blir bra sen då!

ska tänka på dej o hålla tummarna!

kram på er

2009-12-17 @ 22:19:58
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej! Jo jag fick ditt sms men hade inga pengar på mobilen så kunde inte svara. Stackare att du måste opereras! Fattar inte varför allt ska hända dig :( Hoppas verkligen att det blir bra efter operationen nu då! Kan du ses nån annan dag? Vill ju väldigt gärna träffas nu när jag är hemma en vecka. Vet inte när jag kommer nästa gång :/

Lycka till nu på måndag!

Puss p Kram!

2009-12-18 @ 22:15:14
URL: http://padonsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0