Julklappsspel

Idag ska vi på julklappsspel hos Jossan och Rikard kl 5. Trevligt, trevligt :) Oskar har ett paket kvar att köpa så vi ska åka till öb strax tror jag och se om han hittar nåt kul.

Innan julklappsspelet ska vi till Ante och Malin, Oskar och Ante skulle kolla travet eller nåt och så ska vi äta lite mat ihop. Dom ska ju också med på julklappsspelet.

Igår var vi på stan, Oskar jag och Millie. Hade ju 2 rabatter på lindex, den ena var handla för 300 och få 100 kr tillbaka och den andra var handla för 100 och få 50 kr tillbaka. Så jag köpte en klänning till mig, mascara, kajal och en body till Millie. Sammanlagt blev det 365 tror jag. Bara klänningen kostade egentligen 349 så det var ju bra ;)
Framkallade massa kort med, eller ja ska hämta dom på tisdag tror jag. Mycket roligare med riktiga kort ju, än att ha i datorn och mobilen bara.

Oskar har varit duktig här på morgonen och städat massa i köket, jag hinner aldrig ordentligt haha. Han är ledig i 2 veckor nu, ska bli mysigt. Fast han lär väl hålla på för fullt här hemma, så så mycket lugna mysiga stunder lär det inte bli ;)

Imorrn kommer våran frisör och kompis Sabina hit :) Oskar ska klippas och jag ska klippas och färgas. Blir nog kanon! Fast jag har alltid sån beslutsångest innan jag ska ändra hårfärg. Tycker alltid att det jag har kanske är fint ändå. Men nu har jag ju världens utväxt och typ 5 olika färger i huvet. Så det kommer nog allt att bli bättre!

Nää, nu ska vi göra oss klara här. Hej svej :)

Imorrn är Millie 2 månader! Gud vad tiden går. Så här liten var hon på bb.



Å så här stor o rund är hon nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0