Kall promenad

Idag fick jag som sagt vänta på golvvärmen. Den kom inte förrns halv 3. Hade tänkt gå ut och gå men ville ju inte gå innan den hade kommit och när den väl hade kommit så var det ju för mörkt. :(  Jag har varit så himla seg o småhängig idag. Ont i huvet, trött som bara den, yr och så har det kliat i ögonen.
Märktes på Millie att hon tyckte det var rätt tråkigt att bara sitta inne hela dagen. Så fort jag inte kollade på henne och pratade med henne blev hon lessen. Så vi var rätt trötta på varann när pappa Oskar kom hem. Så då tog han Millie en stund och alla blev nöjda och glada :)

Sen skulle han in och träna med sin bror vid 5, så då följde vi med. Tänkte att om han ska träna så kunde ju vi gå ut och gå under tiden. Fy vad kallt och halt det var!!! Men det blev en promenad på ca 1 timme ändå. Så skulle jag handla lite på ica, men det var så fruktansvärt mycket folk på parkeringen så jag gick till kvarnen istället. Mötte mamma och hon skulle med handla, så jag gick med dit efteråt och väntade på Oskar.

Kvällen här hemma har blivit köttfärsås och makaroner. Sen nu kollar vi på Ullared haha, man kan ju bara inte hålla sig för skratt när Maggan och Gittan drar igång och skrattar båda två. :D
Däremot Mattias och hans mamma håller jag på att bli knäpp på :P

Imorrn ska vi som sagt till Madde och Leia vid 11. Sen blir det bvc och läkarkontroll för Millie vid halv 5.

Nu ska jag duscha :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter precis som min dag.. Leia har varit så gnällig men hon har nog varit rastlös eftersom jag varit så tråkig..

Ja vet inte... har du nåt förslag vad vi skulle kunna hitta på??

jag får nog smsa dig för du kanske inte gå in här mer nu så de får bli så.. hörs där..;-)

Nee nån influensa hoppas vi inte på men skulle ju inte vara lustigt så som jag fart bland massa folk.. huaa..

kram

2009-12-14 @ 21:09:44
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Madde

Visst är dom..=)

Ja de är bra nu... galet mkt kaffe och cola och ett gäng huvudvärkstabletter..=)

Tråkigt att de blev miss med bvc tiden.. konstigt att de inte ringde o undra var du höll hus..

Får ses snart igen!

kram

2009-12-15 @ 21:58:19
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0