tand

Ja, jag har trott det ett tag. Men igår såg jag det, Millie börjar få en liten tand därnere. Inte lustigt hon är gnällig pluttan. Sticker upp nåt litet hårt vitt, kan ju inte vara mycket annat. Inte jättevanligt vid 6 veckors ålder direkt. Vi får väl se hur det fortsätter.

Idag kommer det nån kille som ska kolla badrummet därnere, han ska se vad det ungefär kommer kosta att gjuta golvet där. Hoppas det inte är alldeles för dyrt, om det är ett rimligt pris så skulle han börja gjuta nästa vecka tror jag. Fast Oskar får ta emot honom och prata med honom för jag är inget bra på sånt där haha.
Sen ikväll skulle Oskars syster Emmy komma förbi en sväng :)

Imorrnkväll ska jag med jobbet på julbord i Linköping, ska bli kul att träffa alla lite :) Millsan ska vara hos mormor och morfar så pappa får en egenkväll. Tänkte först jag skulle smakat nån alkohol ikväll, men har ångrat mig tror jag. Känner att jag vill kunna komma hem närsom och nej, hon är för liten än. Jag kanske saknar henne så mycket att jag bara vill hem!

Nehe inte mycket annat på schemat så ska väl försöka plocka upp lite grejer om fröken tillåter.



Kommentarer
Postat av: Madde

ja inte är de lätt o koppla av inte..

då är de bättre o hålla sig borta från alkoholen.. jag vet ju hur de var när jag var ute men jag hade ju nära o gå hem så de var ju lugnt..

jag fick min första tand innan jag var fyra månader..

Leia har varit skit gnällig hela veckan funderar om de är på gång med nåt där med.. men ja får inte känna i munnen på henne hehe

gick de bra för oskar o vara hemma med Millie?

kram

2009-12-04 @ 13:30:47
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej. Jag är inne på din varje dag med för att se vad som händer.

Min dag började med att Chefen ringde och skällde ut mig för saker som det sen visade sig att det inte ens var jag som hade gjort. Och han lyssnade inte alls på vad jag så utan bara skällde och sa att de andra också hade sagt att jag gjorde massa fel. Grejen är den att jag vet att de andra gjort massa fel med men jag har inte velat "skvallra" om det. Så nu fick jag ta all skit och jag blev det svarta fåret. Och jag är fortfarande arg och ledsen på dem...

Ja, jag kommer hem den 20e och åker igen den 27e. Då måste vi ses! Puss o kram!

2009-12-07 @ 18:32:50
URL: http://padonsk.blogg.se/
Postat av: Cissi

Min lilla tjejja föddes med 2 tänder i underkäken:)

2009-12-07 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0