1:a advent

Nu har lite grejer kommit upp, skönt skönt :)
Garderoben är nu på plats och det blev väldigt fint om jag får säga det själv. Ska försöka ta nåt kort nån dag på lite här hemma.

Helgen har varit lugn, Millie var INTE på humör igår eftermiddag/kväll. Ante, Malin och Emil skulle ha kommit hit en sväng och sett på film, men vi sa ifrån. Hade inte gått så bra att se på film när hon var så arg. Tänkte att det skulle bli en jobbig natt, men nej, hon sov så bra så!

Imorrn ska vi åka och skriva faderskapspapper.
På tisdag ska Millie och jag träffa Madde en sväng, var ju ett tag sen!
Onsdag skulle Isabella och Lucas komma hit en stund.
Sen var det nåt mer i veckan, men det kommer jag inte på nu.

Hon har börjat ge svarsleenden min lilla tjej, gud sån känsla. Man blir helt glad inuti.

Fått upp lite stjärnor och adventsljusstakar i fönstrena här med. Har ingen känsla överhuvudtaget. Men lite mysigt är det ju med fina lampor i allas fönster. Men mycket mer än så känner jag inte just nu.

I torsdags skrev vi sista papprena på huset i Mjölby och lämnade över det. Trodde det skulle kännas lite jobbigt, men det gjorde det faktiskt inte alls. Väldigt skön känsla att slippa det bara.

O i fredags möttes jag och min syster i Ödeshög. Gick runt lite där, hittade pyjamasar på en affär som hette Kidzshoppen. Ett par fina krukor hittade jag med, 3 stycken för 10 kr. Billigt, billigt haha. Så såg jag ett par väldigt söta Millie-skor, ett par adidas. Men det får vänta lite :)

Gud vad rörigt och omvänt det här inlägget blev, men så går det när man har tankarna på annat.
Nu ska vi sova i detta hus. Natti natti!



Så här ville Millie sova i bilen häromdan ;)



Hon låg på pappas bröst en stund, kräktes endel och innan han fick upp henne hade hon lyckats göra runt med munnen o näsan i det ;)



Blev lite suddigt eftersom hon rörde sig samtidigt. Men ett av dom första leendena iallafall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0