Lugn dag

Idag blir det nog en lugn dag, ska ju skriva faderskapspapper och handla bara.

Igår fick Millie prova sin nya nappflaska. Likadan som den andra fast större flaska och själva nappen är från 1månad+. Sen är det finare färg med ;) Men iallafall. Tänkte att hon är ju 1månad+, så det borde ju gå bra. Och det gjorde det till en början, maten kommer ju snabbare och det klagar ju inte direkt hon på. Men när hon ätit klart så kräktes hon massor. Gör hon ju ibland så tänkte inte att det var flaskans fel. Men alla tre gånger som vi provat den efteråt har hon med kräkts massa lilla pluttan. Så vi kanske får vänta lite, eller nåt.

Plockade in alla mina kläder igår. Rensade ur en hel del, tråkigt med vissa plagg som man vill ha men som är för små. Blev iallafall 4 papperskassar och en plastpåse som ska till hjärta till hjärta eller nåt, en papperskasse som jag slängde och så en påse med massa baslinnen och sånt som inte var mycket använt, det fick Oskars lillebrors tjej Michaela. Men garderoben är ändå lite för full tycker jag haha.
Plockat in alla Millies kläder med i hennes byrå, hon har endel redan tösen. Men jag fick rensa bort en massa försmå kläder hos henne med. Hon vägde ju 4710 hos sköterskan på bvc i fredags och 57 cm lång.

Nu ska jag nog gå och tömma diskmaskinen och fylla den igen. Oskars föräldrar, Isak och Michaela åt här igår så det blev lite disk :) Oskar och hans pappa hjälptes åt att sätta upp köksfläkten igår, blev inte riktigt klart då det fattades nån grej, men den fungerar iallafall! Skönt skönt, innan så immade hela köket igen varje gång man lagade mat.



Blivit lite smått nappberoende



Hos mormor förra veckan



Ligger mellan mamma och pappa i sängen



Halvsover i min famn



Ligger och sover bredvid mig här nu, med nappen förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0