Jobbig upptäckt

Gjorde precis en jobbig upptäckt!!
Rensade bland bilderna jag laddat upp här för det var så himla många. O sen kollade jag några gamla inlägg, typ det från i förrgår och såg då att bilderna går ju inte att se!! :(
Måste man ha kvar alla bilder här för att dom ska funka när folk kollar???
Eller är det bara min dator som är dum och inte vill visa dom..?
Blir det likadant för er om ni kollar mina inlägg några dagar tillbaka, att bilderna bara blir som ett rött kryss?

Kommer ju inte ihåg vilka jag tagit bort nu :( Skulle finnas en "ångra-knapp".

Kommentarer
Postat av: Ronja

Neeeej! Jag har också funderat på att rensa där men nu vet jag att jag inte ska det då alltså! För dina bilder syns inte :( Inte ens som röda kryss för mig. Surt! Och jättetråkigt :(

Kramar

2009-11-11 @ 23:42:29
URL: http://padonsk.blogg.se/
Postat av: Madde

Leia tog napp redan på BB.. men sen hemma så spotta hon ut och grejja.. de nappar som duger åt henne är de där esska 0-6 mån.. helst silikon..

hon tar andra med i "nödfall" men de andra är ju bäst..

de är nog bara träla om du vill.. man får hålla emot o stoppa in hundra gånger om..=D tillslut får de kläm på de.. förhoppningsvis..

som sagt de fungerade bättre med napp när jag slutat amma.. hon blev mer tuttig på ett annat sätt då..

Jaa tråkigt att ni är förkylda.. ja är livrädd att Leia ska bli de.. usch de är så jobbigt..=( synd om dem när de är så små..

Jaa.. utbildningen är på 40 veckor..;-) fast nu är de 4 veckor prov först..

fick värsta paniken när du skrivit om dagisplats redan haha.. inte haft en tanke på de.. men men..

vi kanske kan ses nåt i början av nästa vecka.. ta en promenad eller nåt.. oskar jobbar dag då eller.?

Kram



2009-11-12 @ 00:38:02
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: malin

7 okt kom våran tös... absolut!! madde o jag går ju rätt som det är o du får gärna haka på! kramis

2009-11-12 @ 15:07:36
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0