Motala

Idag blev det resa till Motala och sjukhuset, gynmottagningen. Jag började blöda mycket mer igen i söndags och så har det fortsatt och bara gjort ondare och ondare. Så ringde imorse och fick då en tid halv 3.
Anledningen till det var att där dom sydde så hade det gått sönder lite. Ajaj kan jag säga.
Fanns inte mycket att göra åt det, var bara att härda ut tills det läkte sa han.
Lite kul för jag fick komma till läkaren som för ett år sen sa att jag inte kunde bli gravid på egen hand. Fick han ju motbevisat när han såg Millie idag haha. Han ursäktade sig och trodde han hade uttryckt sig lite fel.
Vi kom fram till att det nog var meningen att hon skulle komma iallafall och att jag hade haft tur.
Mamma följde med som barnvakt. Efter det åkte vi in till stan, hittade en doppresent! :) Och även lite fynd på Lindex rean, till Millie förstås haha. Mig själv orkar jag bara inte kolla kläder till än.

Resten av kvällen har det varit väldigt gnälligt här, vet inte vad problemet är. Skulle tro att hon är rätt så övertrött, men hon vill ju liksom inte somna mer än högst 10 minuter. Hoppas det blir bättre inatt, känner att jag verkligen skulle behöva sova.
Ska till tandläkarn vid 10 och bvc 11.30 imorrn. Så vill gärna vara en gnutta pigg.
Sitter här nu och gungar henne i babysittern för fullt med foten, det enda som funkar just nu.

Måste fixa klart anmälan till dagiset och åka dit med den, är ju värsta kön till dagiset i Hogstad. Är så populärt, så det är lika bra att ställa sig på kö redan :) T.o.m barn som bor i Mjölby som går där, föräldrarna vill så gärna ha dom där att dom kör ut dom dit varje dag. Fick gå med på rundvisning när jag hämtade papprena, var verkligen jättemysigt!

Kul att fler och fler har hittat hit :) Och även när ni skriver kommentarer, även om jag ibland är dålig på att svara. Men dom är uppskattade!

Lite nya bilder kommer här!


Haha snacka om att hon fastnat med blicken på nåt



Börjat röra sig väldigt mycket åt alla håll



Snart kan vi ha tofs här bak ;)



Det här o massa annat fint fick hon av mammas kompisar Dessa, Madde, Elin o Sandra häromdagen :)



Och det här hade Millie på sig när vi var i Motala idag


Godnatt från oss :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ser inte bilderna, men under/över en bild står det: mammas kompisar Dessa, Madde, Elin o Sandra.

Har din mamma också vänner som heter som dina vänner eller har du bara glömt göra ett kommatecken? :P

2009-11-11 @ 23:47:51
URL: http://padonsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0