16 000 kr fattigare

Idag har vi tillbringat större delen av dagen på k-rauta. Dom hade världens extrapris helg.
Och ja, vi behöver ju typ allt så det tog tid.
Nu har vi köpt allt kakel och klinker till badrummet, några himla svindyra skivor till badrummet,
vit färg till alla tak, vit färg till insidan av alla fönster o lister, tapeter till 2 rum och nån exklusiv skruvdragare som va mycket billigare nu.
Nu ligger allt i det nya huset och bara väntar på att få bli använt!

Skulle åkt och köpt en barnvagn med, men det hann vi inte. Så det blir att åka in till Linköping imorrn med.

Var hos barnmorskan i fredags och allt såg bara fint ut. Hon hade fixerat sig ordentligt så nu flyttar hon inte på sig, sålänge inte jag står på huvet i flera timmar. Och..det hade jag väl inte tänkt :)
32 dagar kvar!

Mycket jobb den här veckan, men det är inte många veckor kvar att jobba nu så det är bara att kämpa på :)

Nu ska jag smaska jordgubbar och kolla på premiären av Ensam Mamma Söker. Det absolut bästa med hösten är alla program som börjar!! Massa premiärer nu i veckan har jag för mig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0