96,8%

Du är på dag 271 av 280. (96,8%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 4 fulla dagar (v38+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 8 okt 2009
Du har 9 dagar kvar till beräknad förlossning.

Nu är det inte lång tid kvar...
Vi var på föräldraträff idag, var rätt kul ändå. Alltid roligt att träffa lite folk och se lite magar.

Igår träffade jag Ronja. Vi gick på stan, jag köpte en lång "skjorta" och så kunde jag inte låta bli att köpa en Lundmyr Sötnos mössa. Tycker dom är fina. Sen köpte jag nåt schampoo och balsam för blont hår som ska göra att det inte ser så gult ut. Får vi prova och se om det är bra.
Sen fikade vi lite och satt och pratade länge. Var trevligt :)

Efter det var jag förbi mamma och pappa en sväng, fick lite smaskiga pannkakor.

Sen åkte jag till Malin och kollade på Idol och Hollywoodfruarna. Vi pratade också massor och hade trevligt!

Så första dagen som riktigt ledig gick undan som bara den. Även idag kan jag tänka mig att det går rätt fort. Först föräldraträffen och så ska jag dit på träff med barnmorskan vid halv 3 idag.
Skönt när det händer lite om dagarna tycker jag.

Haha vi kom på idag på föräldraträffen att vi inte riktigt hittar till förlossningen. Hon tipsade om att man skulle åka förbi där innan det var dags på riktigt. Får se om vi hinner det ;)
Haft lite som mensvärk hela tiden sen igårkväll. Men det kan ju vara att det bara trycker neråt.

Nu ska jag diska lite.. Hej sålänge!




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag var med nervös att vi inte skulle hitta..

kan tipsa om en film på www.lio.se

annars är de himla bra skyltat..;-)

2009-09-29 @ 21:53:47
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0