Barnmorskan, föräldraträff och en knölunge

Idag vet jag inte vad det är med den lilla filuren därinne, gud vad det har bökats runt!! Känns som om hon rört sig konstant hela dagen. Tur man märker att hon lever ;)
Men jag tycker hon borde känna att det är lite trångt för oss båda.

Barnmorskan säger att min graviditet är fruktansvärt normal, så det är väl bra haha. Hon hade väldigt högt hjärtljud idag, uppe i 162.. gångerna innan har det legat runt 140.

Sista föräldraträffen med den gruppen idag med, eftersom vi missade den första träffen så ska vi ju få gå på nästa grupps första träff. Om två veckor, då ska hon berätta om förlossningen. Vi får väl se om jag inte redan fått åka in. Men jag tror ju hon kommer ligga kvar så länge det bara går.

Cirkusen igår var okej, dom var duktiga och så. Men sitta på en liten smal träbänk i 2 timmar är sådär som höggravid. Sen var det lite långtråkigt, roligare när man är mindre!!

Oskar är ute i huset och grejar, slipning tror jag var på schemat idag. Jag har gjort matlåda åt honom och ska försöka ta mig ut i köket och diska nu innan idol.

Imorrn kommer Malin, Isabella och hennes lille Lucas hit på fika vid 12. Ska försöka hinna städa lite ikväll med! Är så himla trött hela tiden och tar aldrig tar i och gör grejer.

Nehepp, köket och disken var det!!
23 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0