Barnstol

Hittade en ny barnstol på Ikea igår. Så himla frän, tycker iallafall jag.
Den ska jag köpa sen! T.o.m Oskar verkade lite imponerad av den.
Den har tyvärr inte kommit in på internet än, och inte finns den med i katalogen heller.
Men ja, den blir det nog allt ;)
Dessutom håller jag tummarna för att vi ska få tillräckligt med pengar över för att vi ska ha råd att köpa en ny soffa. Den där Miami hörnsoffan med divan som är med i Chilli reklamen. Åh vad den skulle passa in fint.

Seg dag idag, Oskar är ute i huset. Han skulle måla element, slipa och spackla.
Och jag...ja.. än sålänge har jag inte kommit nånvart. Fastnade framför idolreprisen.
Tänkte jag skulle gå ut och gå en liten snabb promenix.

Vi får väl se. Hej sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu ar det nara. Jag dromde att hon hade kommit ut... =) Jag ar sa spand och glad for er skull! Ja nu har du mage, du ar sa fin! Skont anda att inte behova jobba!



Puss och kram!

2009-09-27 @ 17:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0