Inte mycket kvar..

Jag har bara tre dagar kvar att jobba nu, TRE!!! Känns nästan lite sorgligt. Fast samtidigt skönt.
Ingen mer helg på läääänge.

Usch vi har världens problem med vårat himla nya badrum. Hade tänkt "möblera" på ett sätt men så går inte det har vi upptäckt. Så måste vi tänka om, och det är inte det lättaste att få in allt som vi vill ha. Ska ju ha ett hörnbadkar, en dusch (som helst skulle vara stor), en toa, dubbelhandfat, tvättmaskin, torktumlare, tvättkorgar och så lite bänkyta. Helst skulle jag ju vilja ha skåp med, men känns tight.
Haha jag har suttit och gjort världens ritning idag med flyttbara "möbler" i papper.

Och det är väl också typ det enda jag gjort idag :P Faktiskt diskat med, men ja. Mer är det tyvärr inte.
Skönt att få ta det luuungt. Jo! Jag har skrivit den där förlossningsplanen med som man fick för att man skulle fylla i tills man kom till bb.

Vi skulle ha åkt till Linköping idag för att köpa golvet och kolla upp lite grejer på ikea. Men han som ska hjälpa oss med badrummet kommer till huset vid ca halv 5. Så det får nog bli Linköping en annan dag.

Försökt hitta lite ny musik, men det går inget bra. Hittar inte låtarna som jag vill ha.
3 stycken har jag hittat så dom går varma nu :)

Var på tjejkväll hos Jossan i fredags, fick jättegod mat!! Var trevligt det, tack så mycket :)
I lördags var Oskar och jag hos Ante och Malin och så var Jossan där med och vi kollade på en film dom hade hyrt, Dumpa honom! hette den. Var helt okej. Startade nån annan först som jag inte ens kommer ihåg vad den hette, men den verkade verkligen inte bra! Kul att umgås lite iallafall :)

17 dagar kvar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0