Nytt kök!! :)

Oskar hade suttit på Ikea home planner och gjort vårat kök när jag kom hem från jobbet. Såg väldigt fint ut :)
Inte det största jag sett kanske, men ååh diskmaskin och nytt och fräscht. Längtar tills det är på plats!
Skulle gå på ca 50 000, UTAN kyl, frys och kakel. Inte så kul. Men inte mycket att göra åt.

Skulle ha bakat tills imorrn hade jag tänkt. Vill ju bjuda på nåt när det är sista dan på lääänge på jobbet. Men jag har verkligen inte orkat, kom hem 19.30 och massa saker fattades för det jag tänkt baka. Nej.. trött på mig att jag inte har nån ork. Får väl bli tråkiga köpta kladdkakor att bjuda på. Nåt vill jag ju som sagt.

Lön om en timme :) sitter inte helt fel, ganska bra blev den denna månad med. Även fast hon hade glömt att betala ut mina 2 semesterdagar som jag tog när vi var i Smögen. Så nu har jag 10 istället för 8 betalda semesterdagar kvar att få ut. Funderar på att ta dom nästa månad så kan jag ju vänta ytterligare en månad med att börja med föräldrapenningen :)

Börjat få lite små..ja vad ska man kalla det...ryckningar? Kramper? ja nåt sånt, neråt till iallafall. Började igår. Kommer då och då utan förvarning och man typ bara hoppar till, för lite ont gör det allt. Behöver nog inte betyda att det närmar sig direkt, men nåt är det ju. Som ABSOLUT mest så är det 30 dagar kvar nu. För den 24e oktober trodde barnmorskan att jag blir igångsatt om hon inte velat komma innan dess.

Undra vad jag ska hitta på när jag ska gå hemma hela helgen och  massa dagar efteråt, inte van vid det. Jobbat 8 helger på rad :P Känns som jag bara kommer ligga och slöa medans jag väntar. Nångång ska man väl få det med ;)
Ronja skulle komma till Mjölby på lördag! Så vi ska allt träffas :)
Sen får vi väl se..

Nää!! Nu måste jag sova. Ska väcka Oskar med som ligger och sussar på soffan här bredvid mig. Stackarn, själv hatar jag att bli väckt från soff-sömnen. Haha jag hann inte mer än skriva det så vaknade han av sig själv.
Godnatt då :)

13 dagar....(och 50 minuter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0