Röd frukost

Igår var en jobbig dag, hade lyckats sova sammanlagt kanske 1½ timme under natten. Fy så illa som jag mådde på jobbet och den huvudvärken, det var längesen. Blev mycket bättre efter frukostrasten, men mina snälla kollegor gjorde så jag fick gå hem tidigare ändå.

Nu blir det nog flytt av den där jäkla beredaren ändå! Inte min dröm att ha den klumpen i badrummet, men nu verkar det inte vara nåt alternativ. Jaja.

Sitter och äter frukost, ska strax hoppa in i duschen för att sen ta mig till mamma och pappa där min syster och hennes lille Theo är. Ska följa med henne en sväng till City Gross.
Börjar ju inte jobba förrns 15 idag. Sen är det bara imorgon 10-16 kvar!!!!!

Usch vad jag grät till sista Grey's Anatomy avsnittet igår, även fast jag redan sett det. Ibland kan jag nästan gråta mer när jag vet vad som ska hända. Nu vill jag ha onsdag och premiär och att BÅDA ska överleva.
Lustigt vad "beroende" man kan bli av en serie :P

Nej nu är det bäst jag tar tag i allt så jag hinner!
14 dagar kvar....


Röd frukost idag haha, skogsbärssoppa, hallonkräm och fyra sorters frukt-marmelad. Gott var det iaf!



Magen denna vecka



Kommentarer
Postat av: hanna

vilken mage du har fått:P tror du får en liten flicka..

2009-09-24 @ 12:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0