Fynd

Idag blev det en vagn :) En Brio Nova för bara 800 kr, jättefräsch! Såg jättemysig ut att ligga i.
Första gången vi fick prova att lägga in en vagn i våran bil med, lite kul. Den fick ju plats iallafall.

Kollade även på golv med, svårt det där! Lackad ekparkett, oljad ekparkett eller mörkare valnötsgolv....
Kommer aldrig kunna bestämma oss :P

Gör lite ondare med en helt fixerad bebis. Trycker ÄNNU mer neråt och liksom hugger lite.
Men jag tror jag mår väldigt bra ändå...
Var en kund som glömde en grej på jobbet idag, så jag sprang efter henne rätt fort. När jag kom tillbaka till kassan var det massa som kommenterade att jag inte skulle springa. Jag tänkte inte ens på att jag hade gjort det hehe.

Fast halsbränna har jag, och det är inte roligt. Inte alls.

Sitter och kollar lite på Roast på Berns, stackars Björn vad mobbad han blir. Lite kul är det allt.  Men jag tror nästan att sängen är mer lockande ;)

31 dagar kvar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0