Mörkt hår

Ååh jag drömde inatt att jag hade färgat håret mörkbrunt, usch vad nöjd jag var och vad det kändes bra. Kanske får bli lite mörkare trots allt när hon har tittat ut.

Ska börja jobba klockan 13 nu och jobbar till 19, är inte alls sugen. Varit ledig två dagar nu ju, börjar tycka det är rätt behagligt. Men 7 jobbardar kvar bara!

Var ute och gick med Malin igårkväll, var väldigt skönt att komma ut lite. Höstkvällar är bland dom bästa att gå i. Men oj vad sammandragningar det blev. Är nog nyttigt att gå lite ;)
Om jag inte blir sen (som jag säkert blir), så ska jag försöka gå till jobbet idag.
Antar tyvärr att det blir bilen ändå, ska hinna duscha, diska och göra mig iordning på mindre än en timme. Kan ju säga att allt går inte riktigt lika fort som höggravid :P

Isabella, Lucas och Malin var ju här igår med, det var trevligt! Mycket prat om allt möjligt.

Nu i helgen ska Oskar och hans pappa riva ut hela det gamla köket och riva alla 3 väggar som vi ska ha bort. Effektiv pojkvän man har! Tycker synd om honom bara, jobbar sitt vanliga jobb 6.30-15. Sen åker han direkt ut dit och kommer inte hem förrns vid 21 tiden. Försöker säga att han måste vila ibland, men det går inte riktigt fram.

Nehe, kanske bäst jag sätter igång om det ska finnas nån chans att hinna.
21 dagar kvar.....


Påväg till nya huset häromkvällen. Lite svag för solnedgångar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0