Sängen nästa

Alla dessa problem man ska stöta på. Han trodde att badrummet skulle bli jättedyrt på grund av allt möjligt.
Och varmvattens beredaren som står där vi hade tänkt öppna in till vardagsrummet från köket, var tydligen väldigt svår att flytta på. Så vi har nog fått tänka om där. Kanske blir bättre i köket så, men hade ju varit trevligt att se in i vardagsrummet från köket. Men men..
Alla dessa beslut som ska tas. Man är ju inte direkt pigg just nu ;)
Jag som så gärna vill bestämma mycket annars, nu bara nickar jag och säger: Ja men det blir nog bra..   till allt som sägs. Oskar måste tycka det är skönt iallafall haha.

Har hans tröja på mig idag, kommer ju knappt i mina tröjor längre. Eller ja i dom kommer jag ju, men dom sitter inte lika bekvämt som hans ;) Man blir bra seg av att vara ledig, gått hemma i myskläder hela dan ju. Iallafall gjort matlådor, haha verkar som om det är det enda jag gör.

Var en sväng hos mamma och pappa ikväll med, fick lite mat och hjälp med badrumstänkandet. Tur man har sina föräldrar :) Dom följde med ut till huset med och kollade och kom med frågor och ideér.

Fick sms från Emilie nyss med :) Tycker med det är tråkigt att du inte är här när hon kommer. Men desto roligare när du kommer hem sen! Skönt att veta att du har det bra iallafall. Puss och kram till dig igen.

Imorrn ska jag träffa Dessa och Madde på kvällen, det var inte igår. Ska bli trevligt!

Nähäpp nu ska jag gå ner och lägga mig bredvid min snarkande, trötta, men mysiga pojkvän.
Godnatt :)

16 dagar kvar....( om 20 minuter ;) )

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hej! Av en ren slump hittade man ju dig här, får jag ytterligare en blogg att följa nu då :) Hoppas allt är bra med dig och magen! Mvh Malin (föräldragruppen)

2009-09-23 @ 16:29:59
Postat av: Emilie

Hej! Vad sot du ar! Synd att jag missar den milstolpen i era liv...

kram

2009-09-23 @ 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0