Serier

Hamnade hos Malin igårkväll med haha :) Vi såg på idol igen och sen lite Desperate Housewives.
Håller på att se hela säsong 2 och 3 nu när jag går hemma, så det var ju rätt spännande att se lite som händer mycket längre fram. Haha gud vad jag kommer fastna i serier. Men det är ju bra ju.
Och ikväll...då...då är det Grey's Anatomy!!! Underbart.

Idag blir det nog rätt lugnt. Ska duscha nu tänkte jag och sen ska jag gå och handla lite smått. Fått för mig att jag ska göra en lasagne, jag är ingen vidare kock direkt så vi får väl se hur det går ;)
Kanske ska träffa Dessa en snabbis i eftermiddag, annars är det som sagt var inte mycket planerat.
Tvätta, laga mat och diska..livet som "hemmafru" :P
Får bli att jag tar hand om alla sysslor just nu, när han renoverar för fullt så fort han är ledig från jobbet.
Ska bli så skönt när man börjar se ett slut på det.
Ska nog åka in på fredag och köpa färg, kolla tapeter till vardagsrummet, beställa köket och hämta lite grejer vi hade beställt. Om...det inte hänt nåt innan dess.
Men det verkar det ju inte som :P

Duschtime! Dags att prova mitt nya schampoo och balsam.


                                                     dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Madde

jaa.. ta sikte på akuten.. de ligger precis bakom akutmottagningen.. man kan ju parkera bilen precis utanför..

vi åkte dock först bort o skulle göra de men de var fullt.. o jag ville inte stå där ensam o glo så jag följde med Rikard bort o parkerade sen gick vi.. var en liten promenad men rätt så skönt ändå trots smärtan..;-)

jodå de svider lite o är lite röda prickar här o där.. men händerna är ganska dåliga ändå.. gått både hotell o restaurang o jobbat på mc donalds..;)



va kul att de snart är dags.. ja är så nyfiken på eran bebis! så härligt.. hoppas du slipper vänta för länge..

kram

2009-09-30 @ 13:37:12
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0