Trött

Blev visst bilen till jobbet. :P Kom ju på att jag skulle ut till Hogstad efter jobbet.
Hunnit göra matlådor med tills imorrn, men missade idol.

Usch idag var första dagen jag bara ville vända och åka hem och lägga mig igen när jag kom till jobbet. Är inte arbetsplatsen, kollegorna eller nåt sånt! Men gud vad trött jag var när jag kom dit idag, gjorde ont att böja sig, ont att gå och bara bökigt med allt.
Tur att det inte är många dagar kvar att jobba alltså :)

Var en kund idag som sa att jag skulle få barnet innan beräknad förlossningsdag, hon trodde det skulle bli om nån vecka. Hon sa att hon kan se sånt och alltid brukar ha rätt. Vi får väl se ;)

Nu ska jag kolla på nya Wallander - Cellisten.

Godnatt


      Isa myskisse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0