14/4 - 10

Någon promenad hann vi tyvärr inte med idag. Däremot hann vi bada, vilket Millie tyckte var mysigt och roligt! Och jag med, längtar tills vi har ett badkar hemma med.
Åkte sen till Malin, blev bjuden på en jättegod jordgubbspaj som hon hade gjort. Sen skulle hon på synundersökning och då åkte Millie och jag till Emilie. Vi åt lite vindruvor och pratade :)

Hon hade så mycket plugg så hon hann inte åka och handla. Men Malin och jag tog oss en sväng till City Gross. Jag behövde blöjor och det är ändå lite roligare att åka dit, så mycket att kolla på.
Malin hade fått låna med sig 6 glasögon hem. Jag blev väldigt sugen på att gå ner själv och kolla vad som finns!
På synoptik har dom ju 3 glasögon till priset av ett par. Mina ögon är så torra så när jag har linser hela dagarna får jag ont i ögonen. Och dom glasögon jag har hemma ser jag knappt nåt med längre då min syn försämrats sen jag köpte dom. Får se om jag ska ta mig råd eller inte, tål att funderas på.

Efter City Gross åkte Malin och jag hem till Jossan. Var kul att se deras lägenhet, fin och fint område alltså!
Hon hade varit i Ullared igår och köpt med sig en skötväska till mig som jag kollade på sist jag var där. Så den var vi där och hämtade å betalade. Plockat över allt ikväll :)

Nä, nu ska vi se Andra Avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0