14/4-10

Ska alldeles strax åka in mot Mjölby. Eller ja, jag hade tänkt att åka för en stund sen och så skulle jag bara in på internetbanken och la Millie bredvid mig här.
Hon ligger med en flaska ersättning och snuttar lite smått på den, men hon sover nästan helt. Känns taskigt att rycka upp henne för att åka iväg. Så jag väntar en liten stund :)

Egentligen ska man väl fortsätta ha dom i famnen när dom äter ersättning för att få den viktiga närheten. Men hon vill ju hålla flaskan själv och tar bort mina händer, sen är hon så himla tung att hålla så jag provade igår att lägga henne bredvid mig istället. Och det går ju kanon.

Underbart väder idag med, om det hinns med ska vi försöka gå en lång promenad. Ska ju till mina föräldrar och duscha eftersom varmvattnet fortfarande är puts väck. Inte så lustigt eftersom vi kopplat ur våran varmvattensberedare haha, men det dröjer ett tag till innan vi kan koppla in den.
Tänkte om vi hinner o Millie är på humör att vi skulle bada lite i deras badkar. Ja vi får se.

Ska ju nämligen till Malin med och hon skulle iväg vid 2 så jag tänkte hinna dit innan (ELLA TIDSOPTIMIST!).
Vid 2 så skulle Emilie och jag åka och handla lite tillsammans, det gjorde vi alltid förr. En gång i veckan åkte vi till City Gross. Men sen åkte hon till Gran Canaria i några månader och jag fick Millie, sen har det inte blivit av.
Ska prata lite om lördag med. Emilie jobbar ju i simhallen i Boxholm och nu har vi hyrt den på lördag, eller ja vi hyrde den för längesen denna kommande helg.
Kommer nog bli ganska mycket folk :) Mina föräldrar ska passa Millie så vi ska passa på att dricka lite smått. Skulle äta lite mat och sen vara där, bada, basta o ha det gott, sen får vi se :)

Nej, nu vaknade Millie för maten tog slut haha. Bäst vi åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0