16/4-10

Skrev visst fel igår, Direktoptik heter det ju! Men jag lämnade tillbaka alla idag, kände inte att jag tyckte så pass mycket nån av dom. Oskar skulle följa med mig dit nästa vecka för då skulle dom ha fått hem lite nya bågar och även fått tillbaka utlånade.

Idag har vi varit i Linköping. Den största anledningen var present till min pappa och mer fuktskyddsgrejer till badrummet. Båda två blev avklarade! Sen försökte jag även hitta skor och nåt i klädväg till mig själv, men nej. Provade massa och kollade i många affärer. Men ingen wowkänsla dök upp så jag sket i det.
Hittade däremot ett par strumpor till Millie på h&m och så hade dom ju halva reapriset på Lindex, så body för 25kr, byxor för 25kr och en solhatt för 7kr. Inte fy skam!

Försökte se sista avsnittet av Solsidan på datorn, vi missade ju det förra veckan. Men ååh, för seeegt internet. Väldigt nöjd ändå med det annars och väldigt glad och tacksam till min pappa att vi har fått låna det. Men ibland blir jag bra trött på det haha! Så jag gav upp efter 5 hackande minuter in i avsnittet. Oskar gav upp ännu mer, för han somnade. Och sover ännu bredvid mig här.
Ska försöka få liv i honom så att vi lägger oss i sängen istället :)

Imorrn ska vi träffa kakelsättaren i Motala vid tiotiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0