26/4-10 Kväll

Blev visst kvar ganska länge ;) Kom hem strax efter 22. Fast jag gick nog därifrån strax efter nio, men jag pratade med min syster i telefon och passade på att gå en runda inne i Hogstad så Millie skulle somna in.
Hon ville nämligen inte alls somna efter gröten, tänkte ju att hon skulle somna in i vagnen när jag gick till Elin. Men nej haha, hon ville ju vara med. Jättenöjd hela kvällen och satt hos nästan alla.
Alla tyckte hon var så nöjd, tänkte och sa det att då skulle ni sett henne innan jag kom hit. Då var hon INTE lugn haha. Men det är skönt att hon är glad bland folk :)

Det var ett Tupperware party som min kollega hade och som jag hade lovat att komma på. Jag hade tänkt att inte köpa nåt, men det var ju inte så lätt. Dom hade ju faktiskt väldigt mycket bra grejer. Och var ändå inte sååå dyrt som jag trodde. Så det blev en speciell pipmugg till Millie, en praktisk skål/burk och en fin liten rosa fruktlåda typ. Gick på lite drygt 300. Låter rätt dyrt nu iochförsig haha. Men det var väldigt bra grejer ändå :)

På onsdag skulle vi ha åkt med Malin till Linköping, sen skulle vi ha träffat föräldraträffskompisarna. Men Malin skulle åka med Jossan istället och Jonna som vi skulle vara hos skrev förut att hon ställde in för Lucas hade med feber och var snorig. Så imorgon eller onsdag tänkte jag träffa min syster med barn, får se vad som kan passa bäst.

Nej! Nu ska jag soooova. Om jag får för Millie :)
Klockan 8.00 kommer kakelsättaren och fortsätter, härligt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du kan juh följa me oss till lkpg om du vill. :) Men isf vet du vart vi finns. :) de vore kul om du följde me.

2010-04-27 @ 12:28:33
URL: http://thejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0