27/4-10

Inatt sov hon bra snuttan, vaknade inte förrns 6 och sen somnade hon om direkt. Hon hade nog sovit väldigt länge om inte kakelsättaren hade kommit vid kvart över 8. Oskar hade råkat stänga av sitt alarm o jag hade inte ens märkt det haha.
Så när kakelkillen ringde på dörren så bara flög jag upp. Nu har han fått en egen nyckel ;)

Däremot så är hon verkligen inte bra än, hon är så hes! Snoret rinner hela tiden och hon får såna där snorbubblor. Hostar gör hon med som bara den. Febern har däremot släppt lite.
Fast hon har ändå varit lite mindre gnällig idag. Tog en långpromenad vid fyratiden för att hon skulle få sin sömn.
Ändå så var hon sååå trött nu vid gröten som hon fick halv 7. Jättelessen och gnuggade sig i ögonen hela tiden, så det tog nog högst 1 minut för henne att somna sen jag lagt ner henne i sängen.

Vi åkte till mäklaren förut för att få hjälp med deklarationerna, men då var han på visning. Men ringde honom ikväll så imorrn skulle vi få hjälp. Hade även planer idag på att åka till min syster, hade varit trevligt! Kände att Millie var lite för hängig och jag själv kände mig inte riktigt hundra heller. Sen så ska hon och hennes småttingar ändå till Mjölby imorrn så då kan vi ju passa på att ses :)

Vi har fått tag på en super-kakel-sättare! Han är så snabb. Man börjar kunna ana hur det kommer se ut, känns riktigt bra. Ska bli så underbart när det är klart.

Nu har jag tagit på mig nattlinne och mysbyxor å myst ner mig i soffan :)
Diskmaskinen går och jag har plockat undan lite. Så jag kände att jag kunde unna mig lite lugnt soffmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0