28/4-10

Blev en bra natt även inatt :)
Kvart över sex ville hon ha lite käk, sen låg vi och myste i sängen och somnade antagligen om hehe. För vid nio så vaknade hon igen. Så nu är det matdags igen här, hon ligger bredvid mig här i soffan med flaskan i munnen och båda små händerna håller stadigt i den.

Vi ska strax göra oss klara för att åka in emot Mjölby. Min syster är redan där med sina barn. Vi pratade nyss i telefon och då var hon snart hemma hos våra föräldrar.
Mäklaren hade ringt till Oskar senare sen igår och sagt att vi skulle ta det klockan 10 imorrn istället. Han hade fått massa bankmöten eller nåt. Men det passade ju nästan bättre ändå så.

Ska släpa med mig all tvätt, inte lite just nu kan jag säga! Vi har ju ännu ingen tvättmaskin hemma så det är fortfarande mammas maskin som får stå ut med all våran tvätt. Heller inget varmvatten ännu, så en dusch ska jag även passa på med!

Nu ska jag nog äta lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0