1/4-10

Första april, skämtens o busens dag. Inte stött på nåt än iallafall ;)

Glömde ju skriva igår att vi på vägen hem från Linköping hälsade på min mormor som bor på ett hem i Mantorp.
Hon är dement, det vill säga lite snurrig. En period så var hon ganska sur o lessen, men nu har hon varit glad länge. Och igår var hon jätteglad!
Haha hon hade suttit och sjungit för alla där och hon frågade om vi kunde sjunga med henne.

Millie satt och sov i bilstolen och då säger mormor; Vad pigg hon ser ut!
Haha man kan inte annat än att skratta o hon skrattade med.
Sen förstår hon inte riktigt att Millie är min dotter. Så hon frågade om jag brukade passa henne ibland, man bara haha ja, rätt ofta :)
Ja, hon är bra söt lilla mormor.

Nu sover Millie, efter lite om o men. Hon är ju så täppt så hon blir så lessen när hon inte kan ha sin kära napp. Jag har försökt med koksalt, nässug och så vidare, men det hjälper inte riktigt.
Jag ska försöka packa ihop lite grejer medan hon sover och sen ska vi åka in emot Mjölby. Om jag orkar o hinner så tänkte jag att vi skulle gå en promenad.
Jag är osäker på om det är babysim idag, men jag kan inte hitta något som tyder på att det inte är. Så vi åker nog dit :)

Jaha ni, det var ingen långvarig tupplur hon tog. Ligger här igen o tjuttrar glatt. Så fort man ler åt henne så blir hon skitglad haha.


Millie precis innan hon somnade idag


Snart vänder jag mig!



Igårkväll när hon låg o grejade


Förstår inte hur det kan vara skönt att sova så här

Kommentarer
Postat av: michaela nilsson karlsson

ja jag skrev ut bilden på prov och de va några som sa att det var en bra bild och de tyckte jag med så tänkte att jag frågar, kul att hon fick vara med :)

2010-04-01 @ 14:49:57
URL: http://michaelaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0