13/4-10 Hipp Hipp Hurra Födelseda'!

Nej usch nu var det väldigt längesen jag skrev.
Lite snabbt draget så var vi i fredags först på föräldraträff och sen min morbrors 50-årsfest.
I helgen jobbade jag för första gången sen Millie kommit.
Igår var vi på babysången på morgonen och sen blev det promenad och ja sen var Millie och jag kvar hos mina föräldrar till 7 ungefär.

Orkar inte gå in på allt riktigt. Men jobbet gick bra, punkt. Haha nej men jag trodde det skulle vara roligare. Men jag kom in i det så fort att det inte kändes som jag varit därifrån mer än ett par dar. Men ja, tiden gick väldigt fort iallafall och det är nog bra att jag valt en lite mjuk start.


Och idag, är det ju min födelsedag :) Uuuuunderbart väder!
Kände inte alls av att det var min födelsedag imorse, Oskar sa grattis innan han åkte till jobbet. Men ja, är ju inte samma sak som när man var liten ;)
Vid 14 kom iallafall mina föräldrar hit, det var uppskattat! Alltid kul när dom kommer hit. Fick en blomma som vi hängde upp vid ytterdörren. Sen fick jag även ett par ljusstakar som mamma säljer i sin affär och jag hade sagt att jag tyckte var fina, ett mysigt nattlinne, ett litet fotoalbum och pengar. Fick även pengar från farmor och mormor. Väldigt bra allting!
Bjöd på lite fika och så småningom kom Oskar hem. Pappa och han kollade lite i trädgården och sen dök även Oskars föräldrar upp. Komiskt nog så hade dom köpt en precis likadan blomma! Fick även ett presentkort på Lindex, super! Och jag var tvungen att köpa något till mig själv för det :P

Dom var kvar till 21 ungefär. Oskar och hans pappa har hjälpts åt i badrummet, blir nog kanon tror jag.
Carina och jag var ute på en långpromenad med Millie, sen hjälptes vi åt att laga den avancerade rätten spaghetti och mamma scans köttbullar haha. Gott blev det iallafall!

Även om födelsedagar inte är riktigt lika roliga som när man var liten så har jag haft en bra dag :)
Min pappa fyller på lördag, så på söndag så ska vi fira både honom och mig hemma hos mamma o pappa.

Imorgon ska vi träffa Malin lite, om hon inte blivit sjukare. Hon pratade som en kråka förut när hon ringde och grattade mig, hon blir iochförsig väldigt ofta sådär på rösten.
Torsdag ska vi åka hem till Johanna & Molle, trevligt!
Vad som händer mer återstår att se :)

Nu är det sängen!


Snuttan imorse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0