15/4-10

Suttit i en evighet på Tradera och försökt lägga ut en annons för att sälja lite av Millies kläder som hon inte använder länge och som är i fint skick. Efter mycket om och men har jag äntligen lyckats få in en annons på ett par byxor haha. Får väl se hur det går :)

Idag var Millie och jag en sväng förbi hennes mormor och morfar. Skulle in till stan för att gå till Synoptik och låna hem glasögon så tänkte höra om mamma kunde följa med som smakråd och det gjorde hon :)
Men gud så svårt, känns omöjligt att kunna hitta några man skulle trivas med. Speciellt tre stycken! Eftersom det är 3 glasögon till priset av ett så är det ju dumt att inte passa på isåfall.
Trivs ju så bra i linser! Gillar inte glasögon på mig själv egentligen. Men det är så att jag har så torra ögon så jag har provat igenom dom flesta linser, men har ändå ont i ögonen. Får se hur jag känner, Oskar tyckte väl att ett par av sex var någorlunda haha.
Jag själv gillade nog också bara ett par när jag väl kom hem. Ja, vi får se.

Efter det så åkte vi hem till Johanna och Molle (o Patrik). Hon var så gullig och hade köpt en present till mig, blev jätteglad!
Vi pratade, gick ut och gick en långpromenad och ja, hade det trevligt :)

Ååh jag har så himla ont i munnen! Trodde mina visdomständer var färdiga. Men nu har båda två därnere börjat komma upp mer, så tandköttet blöder hela tiden och gör skitont. Brukar inte bry mig så mycket men detta är verkligen jobbigt, går typ inte att äta. Och tandläkar-rädd som jag är så drar jag mig för att gå dit. Väntar över helgen.

Idag var det ett år sen som min älskade farfar Arne dog. Försöker att inte tänka på det, för då skulle jag vara väldigt lessen. Tårarna har varit i ögonen flera gånger idag, vet inte varför men jag försöker tänka på nåt annat.

Nu ska vi lägga oss!


Millie imorse





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0