21/4-10

Blev en god kladdkaka och en trevlig dag :)
Dom kom vid ett-halv två och vi satt först med barnen på golvet och pratade, sen blev det lite fika och sen somnade alla barnen nästan samtidigt! Så vi satt och pratade i lugn och ro, men sen vaknade Millie och dom andra vaknade en och en nästan direkt efter. Och alla skulle ha behövt sova mer så efter en stund blev det lite gnäll från alla fyra. Vid femtiden så åkte dom hemåt.

Var kul att ses och alltid intressant att prata med andra småbarnsföräldrar. Roligt med att dom är så lika i ålder och utveckling. Nästa vecka skulle vi ses hemma hos Jonna&Lucas.

När dom hade åkt så tog vi bilen hem till mina föräldrar för Oskar var tvungen att duscha. Jag passade på att ge Millie gröt och bytte till pyjamas. Hon somnade på vägen hem och har sovit sen dess, typ vid 7 var det väl hon slumrade in.

Oskar och jag har ätit lite ugnsbakad falukorv, smaskigt. Nu ska vi nog lägga oss.
Imorrn blir det ett besök hos Madde&Leia, babysim och besök här hemma av Oskars föräldrar :)


Vet att det står fel datum på kortet, ställde om kameran efteråt sen


Här har jag ändrat datumet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0