22/4-10

Imorse bakade jag en kladdkaka för att Oskars föräldrar skulle komma i eftermiddag.
Millie var väldigt snäll och vi hade en lugn och skön morgon. Vid halv elva nånting åkte vi in emot Mjölby och utförde lite ärenden. Gick bland annat in på jobbet och köpte ampelkrukor till blommorna jag fick på min födelsedag. Frågade dessutom om jag fick vara med på inventeringen nästa helg, det fick jag. Sen undrade även chefen om jag kunde jobba nu på lördag 8.30-14. Och det ska jag nog göra :)

Sen åkte vi hem till Madde och Leia, hade med lite presenter till henne och ett hemmagjort kort. Jag hoppas hon tyckte om det, men det verkade det som :)
Jag fick smaskig tårta, goda bullar o biskvier. Hade faktiskt en riktigt trevlig stund där idag, mycket prat och skratt.
Vid 3 skulle jag åka hem för att Oskars föräldrar skulle komma. Men när jag ringer Oskar på hemvägen så säger han att dom inte skulle komma idag. Dom hade ställt in eftersom Oskar o hans pappa inte kunde göra nåt i badrummet idag.

Vi har nämligen stött på lite problem, det har blivit sprickor i golvet. För några månader sen så var det en firma här och gjöt en platta med golvvärme i. Och nu har det alltså blivit några sprickor i betongen. Vi trodde inte det var nån fara, men kakelsättaren ville att vi skulle ringa och höra med firman som gjutit golvet. Så Oskar ringde dom idag och då tyckte dom inte alls det lät bra :(  Så vi fick inte sätta fuktspärr på golvet idag, för imorrn skulle dom komma från firman och kolla. Jag hoppas verkligen att det går att lösa på nåt smidigt sätt och att det inte är några "elaka" sprickor. Dom trodde att dom kunde fixa det.
Kakelsättaren blev inte så glad när vi ringde och sa att det kunde dra ut på tiden. För han hade skjutit på ett annat jobb för att kunna komma hit och hjälpa oss. Så huuu jag hoppas det reder ut sig, vore ju så skönt att kakelsättningen kom igång!

Nog om det! Nu ska jag luta mig tillbaka och kolla på Lyxfällan. Våran dator håller på att ge upp. När fläkten funkar så låter den som ett litet flygplan ungefär och när den inte funkar så blir datorn för varm och stänger av sig. Så nu ska den få vila lite ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

tack själv..! =)

Ja visst blev de fint.. de blev bäst av dem tre jag tog då båda kollar någorlunda in i kameran..=)

tråkigt när elektriska saker bråkar med än.. får hoppas de går o fixa..=)

för mig Rikards dator var sån där han lämnade in den på media center sen funka den igen..=)

2010-04-22 @ 23:17:43
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0