7/4-10 Vändning

Haft en trevlig dag hos våra vänner :) Blev bjuden på god mat och Millie vände sig typ 3 gånger haha är ju lustigt att det inte går bra hemma. Vi gick ut och gick en lång promenad och fy attan vilket skoskav jag fick av vårskorna. En rejäl vattenblåsa på varje lilltå och även ena hälen, ajaj.

Var så himla trött efter promenaden så kände att jag behövde åka hem lite, behövde ju ändå åka hem med Millie innan ljuspartyt. Premiär för Oskar att ta kvällrutinerna utan att jag är hemma idag, det ska nog gå bra :) Bra att öva lite inför helgen med!

I helgen ska jag ju nämligen jobba. Börjar kännas lite skumt, inte tänkt på det innan då det varit så långt kvar. Men nu är det inte många dagar. Ska ju bara jobba en helg i månaden, kan nog bli bra!

Nu ska jag nog göra mig klar för att åka, hittar inte dit jag ska. Eller rättare sagt så vet jag inte vart jag ska. Men det löser sig nog ;)

OOoo nu vände hon sig! Haha kanske inte mycket att vara glad över egentligen, nu är hon ju inte lika "pålitlig". Men kul är det med utvecklingen och man blir ju så stolt. :)
Var tvungen att ta kort, nu har jag vänt tillbaka henne säkert 5 gånger men hon är tillbaka på mage lika snabbt haha.


Ser ut som att byxorna är bakofram, men upptäckte hemma hos Madde att det var en stjärna både fram o bak så dom har nog sytt lite fel haha.



Kommentarer
Postat av: Madde

haha men de är klart man får vara glad och stolt över deras framsteg..=)

så söt hon är.. kul att hon är med så mycket nu tycker jag..=) snart kommer de kunna sitta o leka med varann..=)

Hoppas du fick trevligt på ljuspartyt..

kram

2010-04-07 @ 20:44:20
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Millie sötnos

2010-04-10 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0