10/12-10 Gym

Kanske att det kommer lösa sig med babysimmet.
Dom tre första gångerna på nästa kurs har jag nog inte hunnit börja jobba.
Och sen får vi väl försöka pussla ihop det.
Annars hoppar vi över en kurs. För andra kursen i vår så skulle hon flytta alla torsdagens
tider till måndagen. O då kommer vi ju kunna :)

Nog om det.
Om en timme ska vi gå bort till Björkbacken (Hogstads dagis).
Hälsa på och få lite information :)
Ska bli spännande att se hur Millie reagerar på att vara på dagis.

Sen så är vi bjudna hem till Jonna och Lucas,
jag är så nyfiken på hans rum som dom har gjort iordning.
Så nu skulle jag få komma och se det, kul!


I eftermiddag blir det att handla mat, massa mat. Tomt här hemma.
Oskar skulle möta upp oss och hjälpa till efter gymet.

Appropå gym...jag MÅSTE göra nåt snart.
Provat lite kläder och jag var mycket smalare i somras!
Då går det åt fel håll :(
Blir ju att man inte går så mycket när det är så kallt och en massa snö som
ligger i vägen. Och gym har jag inte riktigt tagit mig tid/råd med.
Men som sagt...måste nog ta tag i det seriöst snart.
Frågan är bara när man ska hinna??


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

Du kan väl börja gyma med mej :)? dom har ju hur mkt pass som helst både på kvällar o helger så nån gång kan du ju säkert:)

2010-12-10 @ 14:17:03
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0