13/12-10 Ojdå..

Oj och hoppsan. Precis när Oskar åkte till jobbet vid halv 3 så
satte jag mig för att söva Millie som var jättetrött.
Jag kände att mina ögon med åkte igen. Så jag la både henne och mig i våran säng.
Hmm..vi vaknade för en kvart sen. Sovit 3 timmar!!
Vi är inte vana att gå upp klockan 7 haha.

För vi var ju hos Lisandra imorse, lite sena blev vi.
Kom dit 7.20 kanske, bra jobbat av oss ändå tycker jag hehe.
Morgontrötta som vi är. Millie sov medan jag klädde på henne,
när jag satte henne i bilen och lyfte ur henne ur bilen.
Men när vi kom in och hon hörde andra barn så bara, nämen nu kan jag ju inte sova mer! :)

Lisandra hade gjort hur mysigt som helst!!
Tog ett par kort, men glömde ju kameran där ;)

Jättemumsig frukost med baugetter.
Fanns även massa mumsiga lussebullar, kakor, skumtomtar
som jag fick bita mig i tungan för att inte ta av ungefär.
Usch jag älskar ju sånt där, för mig är det en plåga att inte få äta't.
Men måste tänka på våran "tävling".
6 kilo ska ju bort, då kan man inte smaska lussebullar o godis.
Iallafall inte på ett tag nu.

Oj..blev nog inte så bra det här.
Vet inte om Millie trodde det var mitt i natten hon vaknade nu.
För hon är helt förstörd och vägrar släppa nappen o snutten.
Tror vi får ta oss en tur in till Mjölby o hämta ut ett paket från h&m.
Hej svej


Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt med Luciafika..

Skönt att sova en stund sådär..=P de får man allt göra ibland..

Hojta till om du får nån tid över om du vill ses..=)

kram

2010-12-13 @ 20:25:19
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0