14/12-10 Sängen eller färga?

Hon somnade väldigt lätt o smidigt, vid 20.30.
Fick sitta och smaka morötter o lök när jag gjorde köttfärssås,
det var götti tyckte hon. Rå lök..jaa.
Jag älskade ju rå purjolök när jag var liten så atte..är väl mig hon fått smaklökarna av.

O appropå köttfärssåsen..vet inte hur den blev!!
Blir aldrig samma när jag gör nån mat.
Godare har jag ju smakat, men det går nog får vi hoppas.


Jag sitter o funderar på om jag ska slänga i en toning i håret eller inte.
Sängen lockar ju alltså.
Speciellt eftersom jag har Desperate Housewives på inspelning.


Den här är de som ska i isånafall
Blackbrown tror jag den heter.


Sängen, färga, sängen, färga...?


Kommentarer
Postat av: Madde

Okeej.. full rulle då..=)

kanske torsdag då om ni inte ska göra nåt speciellt när oscar är hemma..??

jobbar fredag o måndag ska vi till bvc o sen jobbar ja..

annars får vi ta de efter jul..=) dagarna bara försvinner..

kan ju se imorrn då kanske om torsdag..?

kram

2010-12-14 @ 22:02:57
URL: http://madeleeneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0