15/12-10 Diplom!

Fem härliga mammor och fem gullungar har varit här hemma hos oss idag. :)
Blev inte så länge alla stannade för Emma G skulle med Lowa till tandläkaren och då
åkte Lisandra och Milo med dom.
Sen var Wille jättetrött så då åkte Emma C o han med.
Jossan gav Max frukt sen var han med jättetrött så då åkte dom med.

Men Johanna och Molle var kvar här en stund till :)
Han låg nämligen och sov i Millies säng.
Var trevligt att sitta och prata lite!

Dom sa att min köttfärssås var god, men vem vet, dom kanske ljuger väldigt bra haha ;)
Nejdå, den blev nog helt okej. Jag kan ju laga endel mat om jag vill.

Tjejkväll för Millie och mig här hemma igen eftersom Oskar jobbar till 00.
Millie har bara sovit knappt en timme idag, så jag kan tänka mig att hon vill somna vid 8 iallafall.


Mammagänget har pratat länge om att en tjejkväll, utan barn.
Och då ha lite annat än kaffe eller saft i glasen haha.
Nu bokade vi preliminärt in den 5e december.
Tror att det kan bli riktigt kul!! :)


Och just det! idag fick jag hem mitt diplom att jag klarat Mäklarassistentutbildningen.
Underbart skönt att ha det ! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

5:e december, då får vi vänta länge på tjejkvällen ;) hihi. Kram å tack för en trevlig dag idag

2010-12-15 @ 19:25:57
Postat av: Lisandra mamma till Milo

haha ja om vi ska ha tjejkväll 5 december får vi vänta liiiite för länge;)

Men vi kan ju boka en tjejfest då oxå haha:)



tack för idag, super trevligt som alltid, och ja lovar maten va jättegod:)

kram

2010-12-15 @ 19:50:25
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0