16/12-10 Minsta detalj

Idag låg vi kvar och sov till klockan 10 haha.
Trötta som bara den.
Eller ja, Millie klättrade ner och lekte lite, kom upp och myste, klättrade ner och kom upp.

Nu har jag duschat, vi har ätit frukost, Oskar är däruppe och målar plankor
och Millie sitter och är trött framför barnprogram.
Väldigt bra barnvakt det där ibland när inget annat funkar ;)

Jag ska packa ihop lite grejer.
Mat för hela dagen till Millie och även badväskan.

Ska in till Mjölby så fort vi är klara nu.
Först lämna tillbaka ett par jeans som jag köpte häromdan men om jag nu lyckas gå ner lite så
kommer dom bli förstora, bättre att köpa några jeans då isåfall.
Sen lämna pengar till Malin, handla lite mat o försöka prata med chefen om
vilket schema jag ska ha när jag börjar.
Vidare till Madde och Leia för att umgås en stund.
O ikväll är det avslutning på babysimmet.

Mamma kunde följa med till simmet, snällt!
Så då åker jag nog inte hem emellan.

Intressant va, att veta min dag i minsta detalj. Haha.



Nu var visst inte tvn nån bra barnvakt längre,
hon har klättrat ner från sängen och står nu bredvid här och gnäller.
Funkade ju fem minuter iallafall, alltid något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0