20/12-10 Bilder

Fått några paket inslagna!
Alla förutom tre är till Millies 3,5 åriga kusin Thuva :)
Hon tycker ju det är roligare med paket än vad hennes yngre bror Theo och Millie gör.





När Millie vaknade hade jag ju hennes paket kvar att slå in.
Orutinerat hehe.
Hon blev ju jättelessen när hon inte fick kolla på grejerna.
Så nu har hon suttit i snart en timme med en plastservis hon skulle få.
Betyder ju att hon skulle bli glad för att få det iallafall haha.

Väldigt koncentrerad :)
14 månader är hon idag med, våran stora tjej!





Idag fick vi ett till julkort med, ååh vad kul det är :)
Min har FORTFARANDE inte ens kommit hem, så okej,
ni som väntar julkort från oss...dom kommer...troligtvis efter jul.
Typiskt mig.
Här är iallafall lite julkort från folk som planerar i lite mer god tid än mig :)



Igår tände vi fjärde ljuset här hemma.
Så får ni en liten smygtitt på väggen som inte är klar.
Ser mycket blankare ut här än vad den är.
Haha mitt minne syns även på ljusen, glömmer alltid tända.



Nu har hon visst tröttnat på servisen. :)
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0