21/12-10 Vikt

Om ungefär en kvart så kommer Dessa hit en sväng, trevligt :)

Millie sov jättebra inatt, somnade ca 21.30 igår och vaknade glatt vid 9.
Men jag ville ju inte missa morgonmyset så lite välling i våran säng och barnprogram hann vi med ändå.

Oskars föräldrar kom förbi en snabbis igårkväll.
Hans mamma hade bakat bröd och griljerat skinka som hon hade skivat upp och gav oss!
Jag ska smaka nu och är så sugen, mmmmmums.

Förresten..
Oskar o jag ska ju gå ner lite i vikt.
Vi vägde oss förra söndagen, alltså 9 dagar sen. (12 dec)
Glömde ju mäta oss så det får gå på vikt och längd det här.

Oskars längd; 193cm.
Startvikt: 94,2
Nuvarande vikt: ca 92
 (han har ju inte vägt sig nu idag så vet inte exakt)

Min längd; 171cm
Startvikt: 71,6
Nuvarande vikt: 69,4

Vikterna är på morgonen.
Alltså så har vi gått ner ca 2,2 kilo båda två.
Men det är ju dom som är lättast, dom som man går upp igen på en dag ungefär.
En bra början iallafall :)

Mitt mål är att försöka väga 64-65.
Oskar vill väga 88-89.
Jaha, nu vet ni det haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0