29/12-10 Nattuggla

Millie somnade jättelätt vid 8, häärligt tänkte vi.
Äntligen en barnfri kväll (ganska sällsynt här)
Och så blev det ju även idag.
Precis när jag smaskat i mig lite ris-a-la-malta-a-la-min-mamma
så vaknade det lilla monstret ;)

Sov ca en halvtimme.
Men det gick bra, mamma o pappa fick ju varsin stor puss :)
Sen blev hon ju jättetrött igen vid 22 så Oskar,
som också höll på att somna la sig med.

Jag var verkligen inte trött då..så jag satt uppe lite till.
Ehm..snart två timmar.
Men ska lägga mig nu!!

Farligt att sitta uppe ensam vid datorn, med en massa tid.
Blev att jag beställde lite från h&m.
Ångrar mig nästan alltid när jag tryckt på sista avgörande knappen.
Alltid varit lite ångerfull när jag köper grejer, speciellt på internet.
Meeen..om allt känns fel när det kommer hem så skickar man ju faktiskt väldigt smidigt
tebax det för en rätt liten summa.


Den här vår/sommar/höst jackan till Millie har jag tänkt på hela tiden sen jag såg
den i katalogen i förrgår. 349kronor. Dyrt tycker jag egentligen.
Men. Väldigt söt.



Dom här jeansen med, tycker det är vårigt med uppvikta byxben






En sån här kjol beställde jag till mig.
Är sån där man har precis under tuttsen så det blir som en klänning om man har ett linne under.
Typ.
Ångrar mig lite redan. Men kanske blir fint.
Länge velat ha nån sån.


Och så ett par såna här så kallade treggings. 99kr, är lagom för byxor tycker jag ;)
Tycker koftan hon har på sig är väldigt fin, men där blev jag för snål!



Näni. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är sugen på en sådan jacka till Ewelyn också, fast den mörkgröna =) tycker hon har allt i rosa :) fast den är fin också =)

2010-12-30 @ 22:15:02
Postat av: Malin

Jag är sugen på en sådan jacka till Ewelyn också, fast den mörkgröna =) tycker hon har allt i rosa :) fast den är fin också =)

2010-12-30 @ 22:15:03
Postat av: Cissi

Den där jackan beställde jag till Alma oxå :)

Så söt:)

Hoppas allt är bra med dig och familjen och att ni haft en bra jul och ett gott nytt år!:)

2011-01-10 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0