30/12-10 För mycket!!

Hej och hå!

Kunde verkligen inte somna igår.
Så imorse kände mig helt slut, ögonen var igenklistrade.
Ändå så sov Millie till 9, tur det iallafall :)

Hade tänkt vi skulle åka lite pulka idag.
Men när jag gick ut nyss för att hämta posten kände jag att det blåser fruktansvärt kallt!
Så vi stannar nog inne.

Skulle behöva gå igenom Millies kläder!!
Garderoben är helt full, men massa kläder är för små
och ganska mycket är alldeles för stort.
Räknade precis att hon har 67 par byxor, pinsamt ju!!
Nu är ju iochförsig ungefär hälften lånade, men redan
hälften är ju alldeles för mycket byxor till en ettåring.
Alla är i storlek 80 eller 86.
Nä fy! Hur ska hon ens hinna använda alla?
Usch.

Nä nu ska jag försöka städa av lite här hemma.
Ikväll kommer Ante och Malin hit :)
Var längesen vi sågs så det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Lisandra mamma till Milo

sv: Tack:)

Jo men de fanns en del, inte riktigt så mkt som ja räknat med men som sagt lite hittade ja ju.

tänkte ja skulle åka dit igen kanske i slutet av januari för då kanske dom har lite andra kläder än va dom hade nu.

Åk dit du, helt klart värt de:)

Kram

2010-12-30 @ 12:50:47
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0