9/12-10 Bajsmorgon

Ja alltså det har inte varit nån jobbig morgon.
Eller jo det kan man väl iochförsig med säga.
Men när jag säger bajsmorgon så är det precis vad jag menar.

Millie har sovit helt underbart inatt, somnade 21 igår i Oskars famn och vaknade 8.
Jag gick in väldigt yrvaken och hämtade henne.
Kände att blöjan var väldigt varm när jag satte henne på höften.
Jaja, hon kissade väl precis tänkte jag.

Lägger ner henne i våran säng och då ser jag att hela hon har bajs på sig
från midjan ner till fötterna.
Ena byxbenet var helt fullt. Myyysigt.

Stackars lilla Millie (som också var ganska yrvaken) fick flyga direkt in i
badrummet för avtvättning. Sköljde av byxorna och slängde in i maskinen.
Hämtade även lakanen i hennes säng, har sån där plastad frotté under lakanet
men den hade givetvis korvat ihop sig så det blev en fläck på madrassen.

Millie pluttan bara stod och grät o grät.
Men efter jag kört igång tvättmaskinen så kröp vi ner i våran säng med en flaska välling
och kollade på tv. Skönt nog så blev det inga fläckar alls i våran säng då hon knappt
hann landa där innan jag upptäckte.

Ja så det kan gå ;)

Idag kommer Carro och Erik hit en sväng :)
Millie ligger o sover och förbereder sig för lek o bus.


En trött Millie häromdagen.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch då. De ja satt o tänkte på när ja läste va att; oj va smidigt att bara kunna slänga in i maskinen direkt. Max har kladdat ner ALLA sina byxor o ingen tvättid fören söndag. Inte kul. :)



Hoppas de e bra me er, om man bortser från allt bajs. :)

2010-12-09 @ 11:49:06
URL: http://thejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0