9/12-10 Gnällfia

Erik sov när dom skulle komma hit så vi gick hem till dom istället :)
Tur det för han sov i tre timmar, stackarn har varit sjuk så det behövde han.

Men oj oj oj så gnällig Millie har varit.
Precis allt har varit fel och hon har skrikit och gnällt och härjat.
Försökte söva henne flera gånger och hon blundade men sen öppnade hon ögonen
igen så fort jag trodde hon somnat.

Så när Erik vaknade vid nästan 15.30 så gick vi hemåt istället.
Tyvärr fick dom inte leka nåt knappt idag, men Millie var
så sur ändå så det var inte mycket att leka med henne ;)
Gick en extrasväng så att hon somnade.
Ligger fortfarande ute och sover i vagnen.

Oskar var duktig o skottade snö när jag kom hem så
jag hjälpte till lite. Men grannen kom hem precis så jag stod och pratade med henne endel.
Nu ska vi strax packa ihop till babysimmet.

Vet inte om vi kan fortsätta på babysimmet kom jag på idag :(
Både jag och Oskar kommer ju jobba den tiden ganska ofta sen.
SYND! Jag tycker det är mysigt och kul.
Ska höra med henne idag om det finns några fler tider att välja på.

Hoppas hon är på lite bättre humör när hon vaknar och ska bada :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Har dom inget sim på helgen då?



Jo vi skulle få plats me tvättmaskin, men ja tycker vi har tillräckligt stor elräkning som de e. Ja blir lite snål. :)

2010-12-09 @ 18:28:49
URL: http://thejossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0